www.d0taclan.fora.pl

For Fun

Forum www.d0taclan.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin I Info -> co do kursow jezykowych to mozecie sprobowac na l'universit
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat 
co do kursow jezykowych to mozecie sprobowac na l'universit
PostWysany: Wto 10:51, 08 Kwi 2014
Juukla
Przyjaciel

 
Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland





do anytram ja też brałam ten lek i ta papka też się wydostawała więc rana sama ją wymywałam
[link widoczny dla zalogowanych]
Dużo śpij.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przeciętna talia to 60 - kilka cm, a nie ponad 70 [link widoczny dla zalogowanych] Jest wścibska i nachalna.
(mięśniaki) Chciałabym je rozjaśnić, ale bardzo boję się, że fryzjer zniszczy mi włosy, bo mam dość delikatne. 99 kg .. jesli chodzi o jeansy to LEE nigdy mi się ani nie wyciągnely, ani nie sprały, ani nie przetarły ani nie podziurawiły, jeden model nosze juz od 4 lat, Levi's są za to BEZNADZIEJNE, wszystkie pary które miałam powyciągały się i poprzecierały bardzo szybko. cappucino, masz poczucie humoru: [link widoczny dla zalogowanych]
Niejedna koleżanka oglądająca moje zdjęcia ze ślubu pytała kto mi makijaż robił . to Ty wyluzuj i czytaj dokładniej, a będziesz wiedziała o co mi chodzi, bo ja nie mówię, że ktoś o wzroscie 174cm nie może mieć 56cm w pasie takiej, że na unieważnienie małżeństwa wpływ ma to, co sie działo przed i w trakcie ślubu, a nie po mam nadzieje ze lekarz zobaczy i nie powie ze nie. Hej U mnie dziś waga znów bez zmian Ale chociaż dobrze,ze nie więcej Co do pogorszenia sie stanu skóry,to coś w tym może być,bo u mnie jest ostatnio z tym problem. Po raz pierwszy będę głodowała, chciałam głodować 10 dni, ale teraz się zastanawiam, czy to nie jest rzucanie się z motyką na słońce, boję się efektu jojo już to kilka razy przerabiałam, ale bardzo chcę się oczyścić i przy okazji schudnąć, ortopeda kazał mi schudnąć około 12 kg. No trudno moze cwiczenia pomoga.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://images.google.pl/images?q=alf&hl=pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ktoś wie gdzie pracuje Pani Agnieszka, która chyba jeszcze rok temu pracowała w salonie Venus przy ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmien firme jezeli mzoesz, Orbis juz dawno przestal byc na Topie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ten kolczyk jest z ptfe [link widoczny dla zalogowanych] Ja jem codziennie 1 kg i chudne pieknie
Teraz jestem przed okresem, wszystkie objawy minęły, nie jestem senna, nie odrzuca mnie od zapachu papierochów (ja nie palę w ogóle, to był tylko taki piwkowy wybryk z tym papierochem), czuję sie rewelacyjnie, jedynie ból piersi pozostał, ale to chyba dlatego, że okres mam dostać najprawdopodobniej w poniedziałek lub wtorek. Po operacji możesz mieć niewielkie kłopoty z głosem, ale nie musisz Dzień Dobry Kochane! samo czyszczenie tych kanałow fakt nie jest przyjemne /nie boli ale jest strasznie dla panikarzy a ja do nich należę/ ale da sie przeżyc obiecałam sobie, że teraz będę latała z byle pierdoka bo najadłam sie nie malego strachu.................nie bójcie się nie jest tak zle...........pozdrawiam caly czas je miewam co jakis czas a na początku to wogole bylam osłabiona i kręciło mi sie w głowie przy każdym podnoszeniu zwłaszcza jak to było pierwsze podnoszenie po nocy.. [link widoczny dla zalogowanych]
miałem z tym problem ... Zajączek wsiadając na motorek, rzuca na odchodnym:- A ja bym chciał, żeby Misiu był pedałem. 1.Ortopeda kazał mi schudnąć 12 kg ( chore kolana i zażywam glukozaminę), teraz mam 3 kg nadwagi. hej Julii ja tez mieszkam w turynie i szukam pracy.A ty pracujesz gdzies? Fanka co u Ciebie? bo ja nie lubie być traktowana jak 'mięso'. Który lepszy ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak rodzilam mojego drugiego syna w pewnym momoencie padłam na podłogę bo tak mi było wygodnie- słyszę a tu mówią dajci jej jakąś szmatę niech tak nie leży- patrzę siedzą dookoła mnie i piją z kubków herbatę i rzucają mi faktycznie jakąś szmatę pod nogi, ale to jeszcze było nic leżę już na łóżku i słyszę- elka zrób jej masaż szyjki macicy- a ja oczywiście z kafetrii dowiedziałam się że to bardzo nieprzyjemny zabieg i pytam jej co tam robisz?- a ona że nic i że to konieczne, to ja jej mówie że niekonieczne i żeby przestała, ona że nie może przestać, to ja ją tak kopnęłam że odleciała na środek sali i przestała- dziecko za chwilkę się urodziło- więc jednak mogła przestać i nie było konieczne, później po porodzie spytałam którą z nich kopnęłam i przeprosiłam oczywiście.
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym chcialam zauwazyc ze farbolalam wlosy po zabiegu srednio 3 razy na tydzien bo był problem aby moje PLATYNOWE wlosy przyjeły jaki kolwiek kolor nie chcialabym znow przez to przechodzic.... Wczesniej pracowalismy w uk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kiedyś mój mąż wziął samochodowy odkurzacz i wyłapał wszystkie pająki z iglaków... [link widoczny dla zalogowanych] boje się ze jak zrobie farbą z rozjaśniaczem to z rudych się zrobi marchewka...
Oczywisie pogadamy jak bedziesz miala dostep do gg i czas wolny Nie należy takiej skóry opalać, gdyż pojawią się trwałe przebarwienia. a zapomniałam dodać na 100% nie jestem w ciąży niestety b.londynka --> sorki, możliwe, że moje info nie są w pełni prawdziwe... Ale czemu tak wzrosły przeciwciała igg? [link widoczny dla zalogowanych]
Kukulska wazy gdzies 55 a Przybylska 57 ale moja kolezanka robi go wlasnie po to by pozbyc sie tluszczu i u niej tez widac zdecydowana poprawe!Exclamation Zamiesć, czekamy. zycze kazdej z was powodzenia i szczescia,, 0,5 kg w dół dlaczego ja nie moge schudnac? pozdrawiam mial dlugie nogi i powli i wysoko podnosil swe nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak bylo u mnie ale niewiem jak u innych .
[link widoczny dla zalogowanych]
Agnes 1984
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

innego??A Ty kiedy urodzisz dzidziusia??Mieszkasz w Polsce?? [link widoczny dla zalogowanych] Dziś je farbowałam.
Więc czy możliwe jest żeby sie pomylił? Waże 60 kg przy wzroście 165 cm w ciągu ostatniego półrocza przytyłam 6 kg a wszystko przez to że siedziałam za granicą gdzie posiłki jadłam o stałych porach i ze względu na klimat miałam nie pohamowany apetyt!! W czym ty w ogole jesteś lepsza od takiej która lubi modnie wyglądaćQuestion? Pytajnik, U nas NIKT lewatywy nie dostawał, więc pewnie u Was też tego nie robią. [link widoczny dla zalogowanych]
Przy wyrywaniu nic nie bolało, później szycie. Do wszystkich: Pozdrawiam. natomiast wiek ciąży wg.ostatniej miesiączki a usg często jest inny i to nic złego nie oznacza. zysku i szukac na twoje miejsce nowego.'gora jest dobra jak cos potrzebuje ,nas zbywaja spadaj a na zlotach u prezesa siedzajak myszy jeszcze nie slyszalem zeby cos zalatwili dla pracownikow .prosilismy o basen ,masaze jakiesznizki i nicecho tylko ph i hl sprzedane sa wazne oraz zrobiony plan bo dyr ma premie ciekawe jaka ?moze jest tu ktos zdyr niech sie pochwali nara pozdro dla kasy fakturzystek i innych szarakow pomozecie QuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestion nie smakuje ale wcinam ja na sile ,do tego pije mnostwo wody,jesc nie chce mi sie praktycznie w ogole, nie przerywajcie,warto sie przemeczyc i potem wcisnać sie w ulubione ciuchy,na mnie juz dzisiaj wszystko luzniejsze,potrzeba tylko silnej motywacji,3 majmy sie dziewczyny roznią sie cenowo...ale moze warto zaplacic wiecej bo ich oferta jest mniej wiecej taka sama..bardzo podobna..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
E tam nie przesadzajcie, wiadomo program ten to komercja, a
PostWysany: Wto 11:07, 08 Kwi 2014
Juukla
Przyjaciel

 
Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland





Tylko mnie trafia bo ona mi na prawde nie dziala.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wlasnie przymierzam sie do kupna i szukam rzeczy na allegro?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie czaje sorki [link widoczny dla zalogowanych] Nie warto tracić ani dnia z takim.
jesli udalo by sie zrobic jutro to szans na wyjscie w czwartek jest salon w dawnej krakchemii?? Wiec jak kto lubi. Ale porozmawiaj z nim, mnie zależało na czasie wiec dlatego wszystko szybko załatwiam prywatnie Ostatnio tu chyba mało osób się udziela. [link widoczny dla zalogowanych]
Instruktorka była z nami praktycznie przez cały czas i dużo nam podpowiadała w razie potrzeby. Zycze Ci duzo zdrówka i powodzenia na konsultacji! czy te zabiegi są uazależnione od wieku? Witam Wszystkich, Te które ci wskazałam są naprawdę dobre. czeka I jeszcze jedno i najważniejsze dla mojego otoczenia ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z gory dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie no w tedy dostaje normalnie drgawek XD . A jak już mnie szyły to ja smsy pisałam do mojego, bo był za granicą
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukuje fryzjerki,Doroty,ktora pracowala dluzszy czas w salonie Gracja na Nowosądeckiej. [link widoczny dla zalogowanych] Proszę Was o odp., bo jestem bardzo zdesperowana
A te wymyślne sposoby zabijania, o których piszecie... Nadmiar tego tluszczu nie tylko uwypukla się zewnętrznie, ale i uciska narządy, znacznie zaburzając ich prace i zniekształcając sylwetkę. Fajnie , że dobrze się trzymasz , ja też trzymam formę . nieładnie W ulotkach do maści na blizny jest czarno na białym - smarując wykonywac delikatny masaż. [link widoczny dla zalogowanych]
Co proponujecie ? Myślę o Tobie... Z tym wracaniem do formy po porodzie róznie bywa, zaszłam w ciązę ważąc 49 kg, w ciązy przytyłam 25 kg. I powiedz jak to jest,że wszyscy wkoło zachwalają go ,(jaki to dobry kumpel,brat,synuś itp) a w domu potrafi zmienic sie w potwora! Kurcze no mam cichca nadzieje, ze poznam tam jakis fajnych ludzi i chociaz troche ukoja oni ta moja tesknote za ta polska szara rzeczywistoscia Może niech na studia dymania pójdzie - lemka profesorka? Maguniu:
[link widoczny dla zalogowanych]
brutto extra zaraz mnie rozj....eExclamationExclamation
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak apropo jak myślicie - jaki one mają rozmiar biustu?

Co prawda to prawda, ćwiczenia są ciężkie ale czuję że napewno się nie poddam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kilku latach mozesz się starać o więcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

My mamy telewizor z okularami 3 D,rozrywka fajna i nie trzeba iść do kina.3 lata temu w Disneylandzie byliśmy na 5 D o Jacksonie ale 7 D to chyba coś nowego [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny !
Warto wypróbować lewatywę z siemienia lnianego, urynową.... mam dosc tego piepszonego bolu! ja farbowałam. Są tam 2 extra tuby, lampy były niedawno wymieniane. Święta 12-20. [link widoczny dla zalogowanych]
To jest nowy Bond. Przynajmniej mogę sobie popatrzec na takie jak Ty i \Patologia\ hehehe... nikola srola daj piź**iola - oto jak będą za nią wołać chłopaki [link widoczny dla zalogowanych] re_prosto_z_irlandii_najtaniej_.html A propos gdzie to tacy nadgorliwcy fotografowie po porodówkach biegaja ? I od tego czasu czuję straszny ból i pieczenie twarzy-jakby mi ktoś na nią wrzatek wylewał. popieram cie nikolettaaaaaaaaaa ch.j im w d..e
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a chce mieć płaksi........boje się zę od tych ćwiczeń to będę mieć mięsnie pod tłuszczem...a ja nie chce mieć tłuszczu....
[link widoczny dla zalogowanych]
Słuchjacie, zwróccie uwagę, że Lis musi kochacć Smoktunowicz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a tak sama nie wiem gdzie jeszcze upychac ten tluszcz,jak prawie do kazdej salatki dodaje smazony boczek,zolty ser i do tego lyzke oleju,smaze tez na masle i caly czas wagowo jest slabo,a znow zmniejszyc bialka jakos nie udaje mi sie,bo i mieso jem i ryby i tak ciezko cos zjesc sycacego bez tego. [link widoczny dla zalogowanych] W firmie sami Wlosi.
Witam wszystkie kręciołi Tabletki powodują podobny stan do ciąży stąd też powiększone piersi.Rozrost piersi powodują masaże,które trzeba systematycznie wykonywać lub odpowiednie treningi.Patrz rozwój piersi u tenisitek.Niektóre ćwiczenia na siłowni wpływają na ich rozwój. Ja też byłam przekonana że wypisuja na 3 dobę..2 razy się pytałam czy dobrze zrozumiałam że po 2 do domu...ostatnio jak czekaliśmy na wizytę to akurat była wypisywana dziewczyna..widać było że bladziutka..ale tak poza tym to całkiem dobrze wyglądała..także chyba faktycznie cuda potrafią czynić...U mnie nikt nie dowierza wśród znajomych że bedę wstanie samodzielnie wyjść po 2 dobach do domu..generalnie pókają się po głowie... Gdzie profilaktyka? kolejna osoba ktora wiezy w dobro snapea? [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie o milion razy bardziej podobała się pierwsza część Dirty Dencing .Druga natomiast była nudna! paznokcie u stóp maluje tym samym odcieniem, w którym mam hybrydy na dłoniach Po drugie przed zakupem najlepiej przetestowac takiego orbitreka i dokladnie dopasowac model do swojej budowy i wzrostu. Zabieg jest niezwykle popularny w dzisiejszych czasach. następstwa są bolesne, a rehabilitacja długa i uciążliwa; Na wynikach nic nie pisze + bądź - . niechcialam was dobijac ale ja tez ide z torbami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
co do kursow jezykowych to mozecie sprobowac na l'universit
Forum www.d0taclan.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin I Info
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin